Monday, December 27, 2010

C.I.N.T.A

C.I.N.T.A.or L.O.V.E
ape ade dgn cinta ?
CINTA ->
kau ajar kan aku bahagia!
kau ajar kan aku derita!
kau tunjukkan aku bahagia!
kau tunjukkan aku derita!
kau berikan aku bahagia!
kau berikan aku derita!

ble aku terpikir pasal cinta.. slalu aku pikir kenape ALLAH berikn kte nikmat CINTA itu .. kerana CINTA itu TERsgt indah ble kte pk kan (: CINTA yg paling utama adalh CINTA kpd ALLAH SWT. cinta yg kedua adalah CINTA kepada ibubapa dan keluarga ,CINTA kepada rasul dan CINTA SEJATI kaum adam dan hawa...
HANYUT ?hanyut disebabkn cinta..sebenarnya cinta tuh TERsgt indah, kte takbole nk describ mnggunakn mulot tapi hanya hati je yg akan berbicara..*CINTA ITU TIDAK MEMERLUKAN MATA DAN MULUT... bukan hanya pandang kepada kecantikan luaran sahaje.. tapi lihat lah kechantikkn dalaman, kesetian yg die tnjukkan dan pegorbanan yg telah mereka lakukan (:

**CINTA YG DICARI TIDAK AKN KEKAL TAPI CINTA YG DATANG SENDIRI ITU ADALAH CINTA YG SEJATI (': **

 yeww aku tau aku hanye manusia biase yg kalah dgn CINTA 
aku kalah dgn permainan cinta nie!! mungkin kah cinta yg ada dlm hati REMAJA hanye sekadar CINTA MONYET atau CINTA SEJATI??? remaja saat paling indah dgn bersulam kn cinta...tapi kdg kdg remaja juga hanyut disebabkn cinta...
salah satu doa yg aku ske *YA ALLAH JIKA AKU DITAKDIRKAN AKU BERSAMA SI DIA, KAU DEKAT KAN LAH KAMI SEDEKAT DEKATNYE, TETAPI JIKA SI DIA BUKAN JODOH DAN PILIHAN TERBAIK BUAT AKU, KAU JAUH KAN DIA JAUH TERSGT SGT JAUH SUPAYA AKU BOLEH TERIMA SEMUA TAKDIR YG TELAH DITENTUKAN OLE KAMU (:


this word *MY LOVE FOR YOU WILL NEVER END*
oke ayat nie aku nk tujukan kpd siDIA.. wlupon aku dgn die nk dekat sebulan dah clash tapi aku nk die tahu aku takpna syg kan lelaki mcm mne aku syg kn die.. yew! aku tau aku bkn gadis yg die idamn kn.. i'm not perfect,i'm not good,i'm not gorgeous,i'm not cute,i'm useless,i'm not sacrifice for him n sooo on lah! JUST PUT THE BLAME ON ME !! aku terima.. takpelah aku tau pasti suatu hari nanti die akn jmpe yg lagi terbaik dan sesuai untk die.. doa aku untk die sentiase wlupon hai aku sakit tapi tetap syg (:
aku harap dan aku sentiase berdoa supaya die bhagia sentiase (: (kenang lah aku dlm doa mu) <3

No comments:

Post a Comment