Friday, December 24, 2010

it's me missekin ^_^

assalamualaikum dan salam satu malaysia (:
let's me introduce myself..
my name is NOR ASHIKIN BINTI KAMARAZAN ... *can call me EKIN,SHIKIN.KIN,MIZ EKIN pun bole laa.. hahahaha~
i was born on 8 june 1994 in Melaka..
i really really love MUSIC.. mylife will not complete without music (:
still stdy dkt smk ayer keroh (AKSES) ..next year i will be the SENIOR n candidate for SPM!
fuhhh! spm tuuu.. hopely i will do the best n i will got straights A's (:
soo frendly tapi ade batas jugak oke ..
i hope this blog dpt memberi aku ruang untk me-release TENSION dan meluah kan perasaan aku kat sni ..
i'm just a small human in this world.. i'm not pretty, i'm not the best, i'm not good, i'm useless n i'm not perfect..
if ade pape yg takpuas hati sila lah TERUS TERANG takpayah nk ckp belakang belakang oke...
**thankss to my beloved sis FAZNIENA NATASHA n my beloved bro MUHAMMAD HAFIZI <3
dyorg yg membantu untuk buat BElog nie.. hahahha..tanpe dyorg apelah jd kat blog aku nie (:
smpai disini saja lah.. byebye (:
-> blog ini hanye akn di-update jika ade bnde bnde yg istimewa ajew ;D
soo if lame tak update meanss nothing special in mylife oke lah -,-
*love u *

2 comments:

  1. ehhh akk mksd kn untk due due lah syg... harap kamu pham ye.. fazniena natasha <3 n muhammad hafizi (:

    ReplyDelete