Monday, December 27, 2010

wonderland

25.12.2010---
yeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! bagun seawal pukul 7 pagi (mak aku lah yg kejut aku pagi pagi ) -,- semate-mate untk pergi berMANDI MANDA dkt wonderland ;D hahahahhahahaha.. serious best gler gler lah.. gler pun tak happy mcm aku... lame kot aku tunggu makcik n kakak kakak sedara aku nk amek aku kat umeh.. jam menunjukkn pukul 8.15 a.m *one new massage received* from -kak ngah : kami baru gerak dari kg.. =..=' wooo perasaan yg agak excited jd agak hampe sebb yelah aku bgun awal awal.. ngantok beb sbb mlm tu tdo kul 3pg kot! (adelah bnde yg aku buat) hahhah.. tp disebbkn persaan yg sgt HAPPY nie.. aku pun tnggu dgn sabar... tepat kul 9a.m aku dlm blik da dgr bunyi kete msok dkt halaman umah aku! yee akhirnye smpai jgk ;D hihhihihiih...aku amek beg trus msuk kete.. (wonderland dgn umah aku bknnye jauh sgt pun) 5 min sudah smpai wonderland..YA ALLAH ramai gler woo~ mcm sardin =..= aku pun tgok jelah gelegat bermcm mcm org,taklame tuh dpt ticket aku trus je msok.. waaahhh bnyk nye permainan :D sye suke! hehehehe... lpak lpak then amek mse 15min kot nk beratur beli tube(pelampung) tuh..1st smpai je sane permainan bdk bdk yg aku tibai(main) dlu.. hahahhahah... disebbkn permainan kanak kanak tuh laa aku luke die kedua dua belah kaki! CHOOYYYYY! aku main permainan yg mnakotkn takde plak cedera permainan bdk bdk gak yg aku terluke =..= serious saket beb! ): takpelah yg penting aku happy.. lpas aku main permainan bdk bdk, aku pun pergi dkt permainan gelongsor wane kuning merah tu(sory taktau pe name die) aku pna ade kenangan pahit dlu terbalik mse main gelongsor dkt WET WORLD soo aku agak cuak untk main permainan mcm nie lagi! kak ngah kate sabar, rileks jgn gelabah nanti lagi bhaye.. aku pon cube rileks.. 10 min beratur akhrnye time aku untk naik! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ takot beb! huh BISMILLAHIRRAHMANNIRAHIM (:
woooo,, aku pun berjaya turun dgn selamat.. ade abg tuh amek pic aku dgn kak ngah serious buruk gler sbb muke aku nga ketakotan :D hihihihi.. wlupon ramai org tapi best gler lah peg kat sana :D happy ;)
hopely nanti aku dpt peg dgn kwn kwn aku plak :)msti lagi best kn ???
taksabar nye :D hahahahahahahahahahha......
**sory pic takde cuz gamabr sume dlm camera besar fakhry..
sampai di sini saja ... byebye (:

No comments:

Post a Comment